Voer een zoekterm in

zaterdag 27 mei 2017

DIY | Klokje pimpen



Zoals jullie inmiddels wel weten pas ik accessoires voor in huis graag aan, zodat ze uniek zijn. Ik heb het graag anders dan hoe iedereen het al heeft en zo ging het ook met het stoere betonnen klokje van de Kwantum. De vormgeving vond ik meteen perfect, de prijs is helemaal te gek, maar de kleur... mwah... Ik ben niet zo van het grijs met zwart.

Dus spoot ik hem wit!


Werkwijze
Ik haalde eerst voorzichtig de wijzers er af en gaf deze met de verfspray Metallic Champagne een prachtige zachte kleur, tussen roze en koper in. Voor het klokje zelf gebruikte ik de witte universele primer van Montana die binnen enkele minuten mooi mat wit opdroogt.

Vervolgens gebruikte ik huishoudfolie om het klokje af te dekken en de pootjes uit te laten steken. Deze kregen dezelfde kleur als de wijzers.



Glow in the dark
Maar het leukste van alles komt nog; de toplaag! Ik bestelde namelijk een tijdje geleden de lichtgevende Nightglow verfspray en deze wekker leek mij het perfecte object om het glow-in-the-dark-effect op te testen. Zodra de verf droog was ben ik in de trapkast gaan staan met de wekker (haha, ik kon geen andere plek bedenken waar het echt helemaal donker zou zijn) en jawel hoor, het klokje lichtte helemaal geelgroen op! Dat is toch ideaal, als je 's nachts wilt weten hoe laat het is?? En je ziet er niks van overdag, hij is prachtig wit!


Heb ik je geïnspireerd om ook jouw klokje te pimpen? Deel dan jouw creatie op Social Media met de hashtag #fancyklokje. Ik ben benieuwd naar jouw variant! :)

Liefs,




PS: Ik word niet betaald om reclame te maken, maar ik ben gewoon echt fan van de Montana verfsprays en niet alleen vanwege de prijs. Ook de dekking is super en de kleurenkeuze is enorm.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten